27 January 2012

kawinn!!!!

WRITTEN cik fatin pada 10:56 PM 5 KOMEN
ape kawin??


OH TIDAK 
mak muda lagi la...x kan la da nak KAWIN..
umo baru jer 21 x kan da nak KAWIN mak...
OH TIDAK!!

hari ni mak ak tetibe je taye soklan KAWIN 2..
ak pon terkejut...
keje pon x der lagi... wet pown x penuh lagi lam bank..camner nak KAWIN..
leklu mak...
nanti bila da stabil nanti kawin la anak mak ni nanti yer....

bila pike pike lawak la pulak mak aku tanya soklan macam tuh...tetiba jer kan...
yer la dye tengok semua kawan-kawan ak kat kampung ni ramai yang da kawin...
ak bila lagi kan....

mak kan ada menantu 2 orang so sabar la dulu yerk wahai emak ku yang tersayang...
menantu dari anak bongsu pempuan mak ni akan ader la nanti kannn...
law der jodoh 2 ader la nanti x ke maner nyer.....
cuma cepat atau lambat jer kan...

INSYAALLAH (^^,)


 

S.U.S.U.N.H.U.R.U.F © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor