27 January 2012

kawinn!!!!

WRITTEN cik fatin pada 10:56 PM
ape kawin??


OH TIDAK 
mak muda lagi la...x kan la da nak KAWIN..
umo baru jer 21 x kan da nak KAWIN mak...
OH TIDAK!!

hari ni mak ak tetibe je taye soklan KAWIN 2..
ak pon terkejut...
keje pon x der lagi... wet pown x penuh lagi lam bank..camner nak KAWIN..
leklu mak...
nanti bila da stabil nanti kawin la anak mak ni nanti yer....

bila pike pike lawak la pulak mak aku tanya soklan macam tuh...tetiba jer kan...
yer la dye tengok semua kawan-kawan ak kat kampung ni ramai yang da kawin...
ak bila lagi kan....

mak kan ada menantu 2 orang so sabar la dulu yerk wahai emak ku yang tersayang...
menantu dari anak bongsu pempuan mak ni akan ader la nanti kannn...
law der jodoh 2 ader la nanti x ke maner nyer.....
cuma cepat atau lambat jer kan...

INSYAALLAH (^^,)


5 KOMEN:

Nur Kamalia on January 28, 2012 at 3:39 PM said...

fuhyOo!!mak angkat ak tye sal kawen..
dahsat mu..hahaha..
weyh!blOg mu purple ngat..
fveret ak tuh..
xleh jd nih..
hahaha

cik fatin on January 28, 2012 at 4:36 PM said...

haha...taw x per terkezut la jugok kejap

eh bukan feveret ak ker??
:p

Nur Kamalia on January 28, 2012 at 11:47 PM said...

hahha..xkisahla, jnji ak jd pgapit mu, hihi
fveret ak beb, blmbak wrna purple lam hdup ak, haha

shafiza on February 1, 2012 at 8:26 PM said...

Aiiiiiiceeeehhhh......biaor btol mu nk kwen?????hahaha. puan kamalia nk curi line aku plak jdi pengapit....xblh10..

cik fatin on February 1, 2012 at 11:28 PM said...

haha @Nur kamalia ngan @shafiza korang gadow la yer...yang mner nak jadi pengapit ak...law 2 2 dapt jadi pengapit ak lagi bagus kan...hahah

 

S.U.S.U.N.H.U.R.U.F © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor