24 January 2011

TRIP A.K.A ASSIGNMENT

WRITTEN cik fatin pada 1:32 AM 0 KOMEN
ai...ari ni ari yang bosan sgt2...
x taw nak wat per lor ar ni.....x der assgment nak wat ...hehe...(wat rjin la plak).
biler der assgment mlas nak wat...tp bler x der bosan lak....
manusia..manusia..

ahah...bwu tringat...
sok ktowg der trip ker k.l....trip la sgt kan...
sbnonyer ktowg pg nak wat case study.....
2 assgment  lak tuh...
dah la assmnet  yg ke 2 kb..(kemudahan bangunan)
aduyai....

tp x per...nak blaja kter kna hadapi smuanya....
hahaha... semangat sket..
okay....tdow dulu la....sok kna bgun awal....
nak btolak dari poli kul 5 pg...
mak ai awai giler...
maklumla bas poli kami  ni laju sesngat...hehehe...
so kna bgun lam kul 3 cam 2 la....
maklumla ppuan kan...nak mekup lag...hehehe

..bas yg terlalu laju..




23 January 2011

WRITTEN cik fatin pada 2:51 AM 0 KOMEN
ini punya citer da lamer.....ni mse 17 januari hr 2....
tp ak bwu nak post kat lam ni...
hari 2 ktowg kna submit ktowg punyer bench....
so d sini ak nak upload gmbow bench kump kami la ni....
x sgka lak ktowg punyer bench ni dapat no 2....
heheh...bangga la jugak sikit....sikit jer la....

(lamenyer nak upload..)

alamak...x ley nak upload la plak gmbow ni....
kesian kat korang x ley tgok ak punyer bench....
tp x per la laen kali la ak upload blek...
ag pown ak da ngantok da ni...sume da tdow ni.....
tggal ak jer lg lom tdow,....
so ak tdow lu la yerk....
assalamualaikum....

....kruhhh.....kruhhh....


 

S.U.S.U.N.H.U.R.U.F © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor