16 October 2011

BERKAWAN KERANA RUPA

WRITTEN cik fatin pada 12:57 PM
der jgak kat dunia ni kan nak berkawan pown tgok rupa dlu....
law x cntik x kwan..law cntik bru nak bkawan...
law nak berkawan bya la ikhlas...jgan la nk kawan ngan owg cntik o hensem jer...kawan tgok rupa dlu...ni bkan cre nak berkawan kan...ni x btul...

x suka la law der orng yang nk berkawan sebab der rupa jer..kesian yang org yang kurang cntik 2...x der kwan...kna pulau la..berkawan kerana rupa ni lme2 berkedut gak kan..x kan la cntik slalu kan...yang x cntik 2 lme2 cantik..
hah pdan muka org yang pilih kwan 2....dlu x nk kwan sgat kan...

so kwan2 law nak berkawan pown bya la ikhlas jgan nk tgok rupa jer..
ni nak kena check dlu dye ni der jerawat ker kat muka.. xnak la kawan sbb der jerawat....pdhal muka sndiri pown berjerawat...

KAWAN YANG BAIK SUSAH SANGAT NAK CARI..BILA DA JUMPA HARGAILAH KAWAN KITER...


1 KOMEN:

Nur Kamalia on October 16, 2011 at 5:16 PM said...

LUPAKAN JE KWAN YG MCM TU..

 

S.U.S.U.N.H.U.R.U.F © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor