15 April 2011

~SENYUM~

WRITTEN cik fatin pada 2:16 PM
  
olololo...tomey..tomey nyer dak ni.....tomey sungguh.....
hihihi...law kter senyum cam bdak ni pown msti comel cam dak ni gak kan.....hehehehe......
bak kate org ganu SENYUM SOKMOLAH.....:) 

SENYUM

senyum bkan saja dapat menyenangkan orang taw...tapi jugak senyuman tu sedekah.....antara senyuman adalah.....
      • Senyum itu sedekah
      • senyum itu awet mudA
      • senyum itu kemesraan
      • senyum itu pengikat sahabat
      • senyum itu penambah kasih
      • senyum itu pelaris jualan
      • senyum itu pengiktirafan
      • senyum juga pemanis wajah
      • senyum menambahkan kecantikan dan yang pastinya senyuman itu membawa kebaikan.
ni bkan nyer orang yg bagi senyuman jer...orang yang terima senyuman jugak kenalah berfikiran terbuka.....jangan lah fikir orang yang bg senyuman 2 macam nak ngorat korang ker nak menyindir ker lak.....hehehe....janganlah berfikiran sempit yerk.....
korang dan saya jugak kena belajar ni dari peminta sedekah 2....
bila der org bagi senyuman 2 cakap la TERIMA KASIH  ataupon ALHAMDULILLAH...bila kiter ckap cam 2... org yang bg senyuman 2 akan dapt gandaan pahala pulak taw....hah...jadi kiter senyum la selalu.....:)..


NAK CARI PAHALA SENANG NAK CARI DOSA SUSAH



Ukirlah senyuman yang paling manis.....kerana selain sedekah.... senyuman itu ibarat lukisan rahsia hati....ia tidak menyakitkan .....tetapi menjadi penawar hati yang sakit.

0 KOMEN:

 

S.U.S.U.N.H.U.R.U.F © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor